خردکن 5 لیتر ماتسو تحت لیسانس ژاپن مدل MATSU MA-151 ا MATSU قیمت اصلی ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال بود.قیمت فعلی ۲۲,۵۰۰,۰۰۰ ریال است.
بازگشت به محصولات
ماشین اصلاح موی صورت کیمی مدل km-032 ا KM قیمت اصلی ۴,۸۰۰,۰۰۰ ریال بود.قیمت فعلی ۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال است.
19 نفر در حال مشاهده محصول هستند

| ماشین اصلاح کیمی مدل KM 5017 (اصل) ا Kimi km-5017

دسته:

قیمت محصول

قیمت اصلی ۵,۵۰۰,۰۰۰ ریال بود.قیمت فعلی ۴,۵۰۰,۰۰۰ ریال است.

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

معرفی محصول

معرفی محصول ماشین اصلاح مدل KM-5017 کیمی:

اصلاح موهای زائد مسئله‌ای است که از در بین بانوان و آقایان مرسوم بوده و ابزارهای مختلفی در همین راستا عرضه شده است.در میان آقایان از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ چراکه راحتی و سرعت را برای آن‌ها در پی داشته و به نظم موهای صورت و سر آن‌ها کمک می‌کند. ماشین‌های اصلاح در انواع مختلف ارائه شده و بعضاً دارای یک کاربری یا چندین کاربری مختلف بوده و نیازهای مختلف اطراف را برطرف می‌کند.

ماشین اصلاح موی سر و صورت مدل KM-5017 برند کیمی دارای بدنه فلزی است. این ماشین دارای قدرت بالایی بوده و برای موهای سر، صورت و بدن قابل استفاده است. این ماشین اصلاح دارای 4 شانه اصلاح متفاوت است که هر کدام از آن‌ها یکی از نیازهای آقایان درخصوص اصلاح موهای زائد را رفع می‎‌کند.صدای کم، تیغه فلزی مقاوم و ضدزنگ، موتور قوی و عمر طولانی از دیگر ویژگی‌های این محصول است. این محصول باسیم بوده و استفاده از آن با آداپتور برق امکان‌پذیر است.

ویژگی‌های محصول:

دارای بدنه فلزی

باسیم

دارای برس

دارای 4 شانه اصلاح مختلف

استیل ضدزنگ

سری قابل شستشو

دارای تکنولوژی اصلاح برش مستقیم

برای چه کسانی مناسب است:

ماشین اصلاح موی سر و صورت مدل KM-5017 کیمی برای افرادی که تمایل دارند ماشین اصلاحی زیبا و کارآمد داشته باشند کاملاً مناسب است.

چه تأثیری دارد:

ماشین اصلاح موی سر و صورت مدل KM-5017 کیمی به دلیل داشتن سری‌های مختلف و قدرت بالا نیازهای اصلی آقایان برای اصلاح مو را رفع می‌کند.

نحوه استفاده از ماشین اصلاح موی سر و صورت مدل KM-5017 کیمی:

این محصول نیازهای اصلی آقایان درخصوص اصلاح را رفع می‌کند. آقایان می‌توانند پس از اصلاح از افترشیو استفاده کنند تا لطافت پوست خود را بازیافته و از ایجاد التهاب جلوگیری کنند.

اطلاعات محصول

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.