سرخ کن فیلیپس مدل HD9200 قیمت اصلی ۳۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال بود.قیمت فعلی ۳۲,۳۰۰,۰۰۰ ریال است.
بازگشت به محصولات
سولاردام ال جی MA3884VC قیمت اصلی ۲۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال بود.قیمت فعلی ۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال است.
19 نفر در حال مشاهده محصول هستند

ماشین لباسشویی ال جی V5

ویژگی های محصول
  • ◀️ مدل: F4V5
  • کشور سازنده: چین
  • وزن: ۱۰٫۵ / ۹
  • رنگ بدنه: سفید / نقره ای
  • دور در دقیقه: ۱۴۰۰
  • موتور اینورتر: Dairct Drive
  • بخارشور: دارد
  • ◀️ برنامه های شستشو: ۱۴ برنامه
  • دیگ دارای خاصیت: آنتی باکتریال
  • Add Item: دارد
  • حرکت دیگ: ۶ حرکته
  • شستشوی سریع: دارد
  • ◀️ شستشوی بی صدا: دارد
  • شستشوی بهداشتی با : Hygienic
  • شستشوی متمرکز: دارد
  • پشتیبانی از : اینترنت اشیاء
  • تنظیم زمان با: Timer Delay
  • ◀️ هوش مصنوعی: AI DD
  • اتصال به وای فای: دارد
  • دارای: سیستم عیب یاب هوشمند
  • امکان دانلود: برنامه های شستشو
  • قفل کودک: دارد
  • ◀️ مصرف انرژی: A+++
  • قابلیت : اضافه کردن لباس
  • قابلیت اتصال به : Wifi
  • پشتیبانی از : دستیار صوتی
  • مجهز به : Smart ThinQ
شناسه محصول: نامعلوم دسته:

قیمت محصول

۱۹۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال۱۹۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

توضیحات

لباسشویی ال جی مدل WV5149SVP یکی از مدرن ترین دستگاه هایی می باشد که ال جی با روانه آن به بازار در سال ۲۰۲۰ گزینه ای متفاوت در اختیار کاربران قرار می دهد. این لباسشویی از محصولات بی نظیر شرکت کره ای ال جی محسوب می شود. WV5149SVP با چرخش زیاد خود عملکرد شستشو را تضمین می کند. همچنین ظرفیت این لباسشویی ۹ کیلو گرم می باشد که حجم زیادی از لباس ها را شستشو می دهد. به علاوه  لباسشویی ال جی دارای موتور پر قدرت دایرکت درایو اینورتر می باشد که بدون نویز از عملکرد بالایی برخوردار است. در کنار ۶ حرکت متفاوت درام، انواع لباس ها را با هر جنس و بافتی در بهترین شرایط شستشو می دهد. همچنین توسط قابلیت شستشوی سریع در ماشین لباسشویی WV5149SVP لباس ها را در مدت زمان بسیار کمی و با سرعت بالا شستشو دهید. علاوه بر این هر کدام از سیستم هایی هوشمند SmartThinQ  و Smart Diagnosis برای لباسشویی ال جی مدل WV5149SVP در نظر گرفته است.

مراقبت از لباسهای شما به صورت کاملا هوشمندانه با ™AI DD

لباس ها را در داخل لباسشویی قرار دهید و سپس برنامه ی شستشوی مدنظرتان را انخاب کنید. حال تمامی تنظیمات را به هوش مصنوعی لباسشویی بسپارید. این هوشمصنوعی وزن لباس ها را اندازه گرفته و با توجه به برنامه ی انتخابی شما و همچنین حجم لباس ها به صورت اتوماتیک و بر اساس هوش یادگیرنده ی خود، نوع و سطحی ظرافت و نرمی لباس ها را تشخیص داده و الگوی شستشوی دقیق را انتخاب می نماید. به این ترتیب این لباسشویی به صورت کاملا هوشمند نوع لباسهای شما را شناسایی کرده و با توجه به نوع و میزان لباسها، شستشو را به گونه ای انتخاب می کند که دقیقا متناسب با آن حجم و نوع لباس باشد. دیگر نیازی نیست نگران نازکترین لباس هایتان نیز باشید. با وجود چنین سیستمی لباس های شما ۱۸% از قبل سالم تر باقی می مانند.

قابلیت TurboWash در ماشین لباسشویی ال جی

یکی از قابلیتهای لباسشویی ال جی این است که می تواند یک بار کامل (۹ کیلو گرم) را در مدت ۵۹ دقیقه شسته، بدون آنکه از کیفیت شستشو بکاهد. به عبارتی دیگر با تکنولوژی TurboWash شما می توانید ۹ کیلو لباس را در مدت زمان بسیار کمی (یک ساعت) تمیز کنید و آنها برای مهمانی و یا هر محفل دیگری آماده کنید. قابلیت شستشوی سریع در ماشینهای لباسشویی ال جی برای افرادی که اکثرا زود به زود لباس عوض می کنند و برای شستن و تمیز کردن لباسهای خود عجله دارند بسیار مفید خواهد بود، زیرا این ویژگی بدون اینکه از کیفیت شستشو بکاهدحجم زیادی از لباسها را برای شما شستشو خواهد داد و بنابراین شما خواهید توانست زمان بیشتری را با خانواده خود سپری کنید.

از بین بردن باکتری‌ها با استفاده از تکنولوژی ™Steam

بدون شک در هر خانواده‌ای برخی اعضای خانواده هستند که به بیماری‌های مختلفی همچون انواع حساسیت‌ها و بیماری‌های دیابتی مبتلا هستند. این نوع افراد به دلیل حساسیت بالایی که دارند مطمئناً با برخورد هر نوع لباسی به پوست و بدنشان دچار خارش خواهند شد، که ال جی با جای دادن فناوری ™Steam در لباسشویی ال جی این مشکل را حل کرده است. این تکنولوژی با عملکرد مناسبش در هنگام شستشو تا ۹۹٫۹ درصد قادر به حذف و از بین بردن باکتری‌ها، اضافه‌های مواد شوینده و حساسیت‌های پوستی خواهد شد. تکنولوژی ™Steam در کنار قابلیت‌هایی همچون Allergy Care است که معنا پیدا می‌کند. به عبارتی Allergy Care همراه با تولید بخار هر نوع میکروب و باکتری را از بین می برد. در نهایت می‌توان نتیجه گرفت که تکنولوژی ™Steam به حفظ یک محیط سالم و بدون آلرژی کمک زیادی می‌کند.

 

ضدچروک و ضد آلرژی

فناوری TrueSteam با تکنولوژی سه مرحله ای Allergy Care، Steam Refresh  و Steam Softener در شستشوی لباس ها کیفیت زندگی شما را با حفظ یک محیط سالم و بدون آلرژی بهبود می دهد. این فناوری با Allergy Care بخار را تولید و با قدرت زیادی در لباس ها نفوذ می دهد و باعث می شود انواع آلودگی ها، ذرات حساسیت زا و باکتری ها  از الیاف لباس تا ۹۹٫۹ درصد از بین برود و افراد با پوست حساس دچار حساسیت و بیماری نشوند. این فناوری در آخر سر با Steam Softener نرم کنندگی را برای لباس ها به ارمغان می آورد تا بر روی لباس ها چین و چروک ایجاد نشود. با این قابلیت لباس‌ها تا ۹۹٫۹ درصد از مواد آلرژی زا تمیز می‌شوند و همچنین چین و چروکهای لباسها را تا ۳۰ درصد کاهش می دهد و باعث می شود در زندگی پر مشغله امروزی شما وقت بیشتری برای لذت بردن از چیزهای دیگر داشته باشید.

ظرفیت بالای ماشین لباسشویی ال جی

این ماشین علاوه بر افزایش ظرفیت خود نسبت به سایر ماشینهای همنوع خود، ویژگی های دیگری را نیز در خود گنجانده است و آن این است که ضمن اینکه این ماشین به ظرفیت خود افزوده است، به حجم ماشین از لحاظ ابعاد اضافه نشده است. به عبارتی دیگر ال جی تنها با افزایش قطر دیگ لباس، ظرفیت این ماشین را افزایش داده است و در ابعاد ماشین هیچ تغییری ایجاد نشده است. این یعنی اینکه اگر کسانی لباسشویی با ظرفیت کم خریداری کرده و محل نصب آن را در آشپزخانه و یا هر محیط دیگری کابینت کاری نموده اند، برای افزایش ظرفیت ماشین خود نباید نگرانی داشته باشند. زیرا این ماشین از نظر ابعاد با ماشینهای دیگر تفاوتی ندارد و همانگونه که اشاره شد برای افزایش ظرفیت ماشین، قطر دیگ لباسها بیشتر شده است.

ماشین لباسشویی ال جی: بادوام و بهداشتی

این ماشین با بهره گیری از مواد ضدزنگ در ساخت بدنه، طول عمر زیادی را برای خود رقم زده است. جنس بدنه دیگ آن از استیل ضدزنگ است و همچنین با برشهای حرفه ای که در قسمتهای مختلف دیگ ایجاد شده از سایدگی و زنگ زدگی دیگ و سایر قسمتهای ماشین جلوگیری می شود. البته نباید فراموش کرد که استفاده از مواد استیلی برای این دیگ، موجب شده محیطی ضدباکتری تا میزان ۹۹% در درون لباسشویی برای شستن لباسها به وجود آید. به این ترتیب هم به طول عمر ماشین لباسشویی ال جی افزوده شده است و هم از طرفی دیگر با این کار به ایجاد محیطی بهداشتی برای شستن لباسها کمک شده است زیرا درون دیگ دیگر خالی از مواد زنگی می باشد. جنس شیشه درب ماشین، شیشه حرارت دیده است و در برابر ضربات و تغییر دما بسیار مقاوم است. تمامی این ویژگی ها در ماشین لباسشویی ال جی جمع شده اند تا یک شستشویی حرفه ای و بهداشتی به ارمغان آید و ال جی با به کار بردن این تکنولوژی ها به هدف خود رسیده است.

پنل کنترل و ولوم تنظیم

صفحه نمایش لباسشویی ال جی همانند تمامی مدل های امروزی از نوع LED بوده و کلید های کنترلی آن نیز لمسی می باشند. با این تفاوت که دقت این صفحه نمایش و همچنین کیفیت آن در این مدل افزایش یافته و خوانایی بیشتری دارد. همچنین ابعاد صفحه نمایش  و نیز ولوم تنظیم برنامه نسبت به مدلهای قبل بزرگتر شده و از لحاظ طراحی، ظرافت خاص به آنها داده شده است. با این کار ال جی توانسته استفاده از ماشین لباسشویی خود را راحت تر نموده و زیبایی خاصی را به پنل کنترل ماشین بخشیده است. اگرچه ماشینهای لباسشویی ال جی به خودی خود دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی هستند، اما به مرور زمان و با پیشرفت علم و تکنولوژی، افزودن بر این زیبایی خالی از لطف نخواهد بود.

لباسشویی ال جی در دو نوع یگانه شور و دوگانه شور

این لباسشویی که شرکت ال جی آن را طراحی کرده است دارای دو نوع تک محفظه ای و دو محفظه ای است. نوع اول و یا همان تک محفظه ای، همان لباسشویی های درب جلو هستند با تمام ویژگی های آن. در نوع دوم علاوه بر محفظه ای که درب آن دایره ای شکل است، یک محفظه دیگر تعبیه شده که مخصوص شستشوی لباسهای حساس و نیز لباسهایی که روزانه از آنها استفاده می شود، است. افزودن این قابلیت به ماشینهای لباسشویی ال جی برای خانواده هایی که زود به زود لباسهای کمی را برای شستشو دارند بسیار مناسب خواهد بود. زیرا دیگر نیازی نیست برای چند تکه لباس ماشین لباسشویی را روشن کنید، بلکه کافی است آنها را درون محفظه پایینی و کوچکتر ماشین گذاشته تا در اسرع وقت آنها را بشورد.

سیستم هوشمند SmartThinQ و Smart Diagnosis

لباسشویی ال جی مجهز به سیستم هوشمند می باشد. این سیستم هوشمند SmartThinQ به کاربر اجازه می دهد تا در هر جا و در هر زمان به لباسشویی تلسط داشته باشند. به بیان دیگر با اتصال گوشی به سیستم هوشمند SmartThinQ این لباسشویی دستورات لازم را از طریق گوشی و یا دستیارهای صوتی google assistant  و Alexa بدون اعمال بر روی لباسشویی انجام دهید. یعنی شما خواهید توانست از طریق صدا به ماشین لباسشویتان دستوراتی بدهید و یا از مراحل شستشو آگاهی یابید. به علاوه دارای سیستم Smart Diagnosis می باشد که هر نوع نقص و عیب لباسشویی را مشخص و شما را با خبر می سازد. با Smart Diagnosis به صورت خودکار بدون دخالت می توانید از طریق گوشی تان به رفع و عیب یابی این دستگاه بپردازید.

اطلاعات محصول

رنگ

,

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.