11 نفر در حال مشاهده محصول هستند

غذاساز کنوود مدل FDM307SS

توان ۸۰۰ وات

موتور دو سرعته

دارای عملکرد پالس

مجهز به قطعه آبمیوه گیری

ظرف خردکن ۲٫۱ لیتری

تیغه های استیل ضد زنگ

دسته:

قیمت محصول

۳۸,۵۰۰,۰۰۰ ریال

ناموجود

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

نقد و بررسی اجمالی

غذاساز کنوود مدل ۳۰۷

غذاساز کنوود مدل ۳۰۷  با ظاهری ساده و زیبا و با قدرت موتور ۸۰۰ وات، دستگاهی چند منظوره  ( آبمیوه گیری، آب مرکبات گیر، خردکن، رنده، خمیر زن / همزن و مخلوط کن ) برای مصارف خانگی طراحی و تولید شده است و آبگیری انواع مرکبات، خرد و مخلوط آسان انواع مواد غذایی را با کمترین زحمت و صرف زمان کم امکانپذیر می سازد. بدنه اصلی دستگاه از جنس فلز مستحکم می باشد و بر روی آن ولوم کنترلی جهت روشن و خاموش، سرعت کم و زیاد و عملکرد ضربه ای (پالس) طراحی شده . گفتنی است، غذاساز ۳۰۷ کنوود به دلیل داشتن عملکرد پالس از بیشترین سرعت و کارایی برخوردار گردیده. همچنین در زیر این دستگاه، پایه های ضد لغزش تعبیه شده که از لرزش و سرخوردن آن هنگام کار جلوگیری می نماید.

از قسمت‌های مختلفی تشکیل ‌شده و هر قسمت، نشان‌دهنده‌ی یکی از قابلیت‌های متفاوت دستگاه است. بدنه‌ی اصلی دستگاه ظاهری زیبا داشته و پیچ تنظیم روی آن قرار دارد که قدرت دستگاه را در سرعت‌های مختلف تنظیم می‌کند. حالت پالس یا لحظه‌ای را هم برای مدل FDM307SS در نظر گرفته‌اند‌. طراحی میکروسوییچ این دستگاه به‌گونه‌ای است که اگر هریک از قسمت‌های دستگاه مانند ظرف مخلوط‌کن یا خردکن درست روی دستگاه نصب نشوند و در آن به‌درستی بسته نشود، موتور روشن نمی‌شود؛ به‌این‌ترتیب بروز هرگونه خطر از بین می‌رود.

مشخصات غذاساز کنوود مدل ۳۰۷

ظروف مخلوط‌کن، خردکن و آبمیوه‌گیری پلاستیکی، شفاف و باکیفیت هستند. دیسک‌های رنده و برش‌زن متنوع در این مدل به تهیه‌ی مواد اولیه و آماده‌ کردن آن‌ها برای طبخ انواع غذا کمک می‌کنند. تیغه‌ی خردکن از جنس استیل ضدزنگ است و هرچیزی را خرد و ریز می‌کند. پره‌ی همزن دوگانه برای هم‌زدن سس‌ها و خمیرهای سبک مناسب است. به‌این‌ترتیب تهیه‌ی شیرینی و سس‌های متنوع ممکن می‌شود. همراه این مدل، متعلقات آب‌مرکبات‌گیری هم عرضه می‌شود. قسمت آب‌میوه‌گیری که شامل تیغه و فیلتر است، همراه این مدل به خریداران عرضه می‌شود که می‌تواند میوه‌های خشک‌تر مانند سیب یا میوه‌های مشابه را آبگیری کند؛ مقداری از لرد و پالپ میوه هم وارد آبمیوه می‌شود تا هم طبیعی‌بودن آن مشخص و هم طعم آن بهتر شود.

پایه‌های ضدلغزش زیر بدنه‌ی اصلی، مانع جابه‌جایی و لرزش دستگاه حین فعالیت می‌شود. میزان صدای دستگاه هم زیاد نبوده و استفاده‌ی روزانه‌ی آن آزاردهنده نیست. درمجموع غذا‌ساز FDM307SS، محصولی با ظرفیت و کیفیت ساخت بالا، توان مصرفی مناسب و قابلیت‌های ویژه است که برای هر آشپزخانه‌، بهترین گزینه به‌حساب می‌آید.

مدل ۳۰۷
برند کنوود
توان ۸۰۰وات
عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
جنس تیغه استیل ضد زنگ
خردکن (ظرف اصلی)
حجم ظرف خردکن ۲٫۱ لیتر
مخلوط کن
ظرفیت مخلوط کن ۱٫۲ لیتری
آب مرکبات گیری
آسیاب
تعداد دیسک رنده ۳ عدد
رنده ریز
رنده درشت
رنده چیپس ساز ریز و درشت
همزن
قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
وزن ۴٫۸ کیلوگرم
ارتفاع ۳۶٫۵ سانتی‌متر
عمق ۲۰ سانتی‌متر
پهنا ۲۳ سانتی‌متر

اطلاعات محصول

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.