19 نفر در حال مشاهده محصول هستند

ماشین لباسشویی سام ۸ کیلویی Q1435

رنگ: سفید

ویژگی‌ها

  • نوع مخزن :

    درب از جلو

  • سرعت چرخش موتور :

    ۱۴۰۰ دور در دقیقه

  • ظرفیت دیگ :

    ۸ کیلوگرم

  • جهت بازشدن در :

    به سمت چپ

قیمت محصول

۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال

ناموجود

برای دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

توضیحات محصول

معرفی

لباسشویی سام UN-Q1435W نوع درب از جلو، به رنگ سفید و ظرفیت ۸ کیلویی متناسب با خانواده هایی با جمعیت متوسط طراحی شده است. این محصول دارای ۱۴ برنامه شستشو بوده که بخوبی از عهده شستشوی انواع مختلف لباس بر می آید.

در ادامه بر امکانات و برنامه های لباسشویی سام UN-Q1435W مروری خواهیم داشت:

رده برچسب انرژی

لباسشویی سام UN-Q1435W با رده انرژی +++A توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان رقبای خود داشته باشد. با توجه به رتبه انرژی، این محصول جزء اقلام کم مصرف محسوب می شود. به عبارت دیگر، در عین بازدهی و کارکرد بالا، مصرف انرژی کمی دارد.

  • قفل  کودک: شرکت سازنده لباسشویی سام UN-Q1435W جهت حفظ سلامت و امنیت کودک دلبند شما، سیستمی را با عنوان “قفل کودک” در این محصول طراحی کرده که با فعال نمودن این گزینه سایر برنامه ها موقتا متوقف شده تا تغییرات تصادفی در آنها ایجاد نشود.
  • نمایشگر: نمایشگر LED علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا برای محصول، اطلاعات مهمی مانند دمای آب، مرحله شستشو و همچنین زمان باقی مانده از آن را به کاربر اطلاع می دهد.
  • اضافه کردن لباس: یکی از برنامه های پرکاربرد قابلیت اضافه کردن لباس می باشد. با فعال نمودن این گزینه می توانید حتی در حین شستشو نیز لباس های جامانده را به دستگاه اضافه کنید. بواسطه وجود این تکنولوژی در مصرف آب و برق صرفه جویی به عمل می آید.
  • سرعت چرخش موتور: سرعت چرخش موتور با سرعت چرخش استوانه دیگ ارتباط مستقیم دارد. لباسشویی سام UN-Q1435W با داشتن سرعت موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه لباس ها را با کیفیت و قدرت بالایی شستشو می دهد.
  • شستشی سریع: اگر شاغل هستید یا زمان کافی برای اختصاص دادن به شستشو لباس ندارید و یا اگر میزان آلودگی لباس ها اندک است، می توانید با فعال نمودن برنامه “شستشوی سریع” لباس های خود را موت زمان کوتاه (۱۵ دقیقه) شستشو دهید.
  • قابلیت پاک کنندگی مخزن: لباسشویی سام UN-Q1435W برنامه ای اختصاصی برای شستن مخزن خود داراست که بواسطه آن تمامی جرم و مواد شوینده بجا مانده از شستشو های متعدد کاملا پاک شده و همچنین بوی نامطبوع آن هم از بین می رود.
  • پیش شستشو: “پیش شستشو” یک برنامه با زمان کوتاه است که قبل از شستشوی اصلی قرار می گیرد. این تکنولوژی برای حجم انبوهی از لباس ها و یا بطور کلی لباس هایی که بار آلودگی زیادی دارند، کاربرد دارد. به این صورت که برای مدت کوتاهی لباس ها را شستشو داده تا از میزان آلودگی آنها کاسته و آماده ورود به مرحله اصلی شوند.

    مشخصات فنی

    عمومی

    نام محصول ماشین لباسشویی سام ۸ کیلویی Q1435 سفید
    گارانتی سام سرویس ۲۴ ماه

    مشخصات ظاهری

    نوع لباسشویی درب جلو
    رنگ لباسشویی سفید
    صفحه نمایش LED ال ای دی
    پهنا ۵۹۵ میلیمتر
    ارتفاع ۸۵۰ میلیمتر
    عمق ۶۰۰ میلیمتر
    وزن ۸۳ کیلوگرم

    عملکرد

    ظرفیت شستشو لباسشویی ۸ کیلوگرم
    مصرف انرژی لباسشویی A+++رتبه
    تکنولوژی کاهش لرزش خیر
    نوع انتقال نیرو لباسشویی تسمه ای
    حداکثر دور خشک کن ۱۴۰۰ دور
    نوع موتور BLDC
    حباب ساز Eco Bubble  بزودی
    قابلیت Add Wash  دارد
    مصرف انرژی سالانه
    کمترین زمان شستشو QUICK WASH ۱۵ دقیقه

    برنامه های شستشو

    تعداد برنامه ها ۱۴
    برنامه ها شستشوی اتوماتیک البسه, قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو Add Wash  , شستشوی سریع QUICK WASH  , پیش شستشو PREWASH 

    سایر ویژگی ها

    سایر ویژگی ها قفل کودک Child Lock

اطلاعات محصول

توضیحات محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.